Ce citim astazi:
Am primit multe intrebari despre cum ne autorizam semnatura electronica in SPV, mai ales in contextul in care se apropie cu pasi repezi, nu neaparat Craciunul, cat E-factura.
Inregistrare semnatura electronica in SPV
Cei ce doresc sa isi isi inregistreze propria semnatura electronica in SPV, pentru a putea transmite si primi facturi prin sistemul E-factura, au la dispozitie un ghid ANAF, pas cu pas, care ii ajuta sa faca acest lucru.
Ghidul ANAF poate fi consultat aici.
Ghidul explica pasii de inregistrare, atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice, deci aveti grija sa aplicati pasii pentru sectiunea corecta, in cazul vostru pentru persoane juridice. Veti aplica pasii de la persoane juridice si daca sunteti un PFA.
Mai fac si mentiunea ca SPV-ul personal (cel pe CNP) pe care il folositi pentru a depune declaratia unica, este diferit de SPV-ul PFA-ului sau al SRL-ului, unde veti transmite si primi facturi catre clienti si de la furnizori.
In caz ca nu sunteti inca familiarizat cu obligatiile legate de E-factura, ce intra in vigoare de la 1 ianuarie 2024, cititi acest articol.
Nu lasati pe 2024 ce puteti rezolva astazi, si puneti la punct cu contabilul vostru detaliile privind E-factura inainte de 31.12.2023.
- eu am spus asta