Acum cateva saptamani am cunoscut-o pe Elena Gorun, o mama entuziasta si totodata presedinta asociatiei Work at Home Moms Romania. Ne-au devenit clienti si asa am inceput sa cunosc din problemele fiscale (si nu numai) ale unei mame care se afla in concediul de doi ani de ingrijire al copilului. Intrebarile mamicilor sunt multe si variate, motiv pentru care ne-am gandit ca in cadrul programului de mentorat M.A.M – Mentorat Antreprenorial pentru Mame sa organizam si o sesiune despre contabilitate si consultanta fiscala.
Asadar invit mamele care doresc sa isi dezvolte propria lor afacere la o discutie despre optiuni legale de a lucra de acasa.
Vom acoperi si informatii generice despre posibilele forme de inregistrare fiscala si contabilitatea acestora dar idee este alta: nu exista reteta universal valabila, un sablon care poate fi aplicat cu succes. Un mic amanunt, o mica particularitate a fiecareia dintre voi poate face diferenta dintre o solutie contabila favorabila si plati la stat costisitoare sau mai rau, amenzi.
Ceea ce ne propunem este sa oferim fiecarei participante la acest eveniment o solutie contabila si fiscala personalizata. Dupa inscriere, va rog trimiteti pe aceeasi adresa un mail explicand in cateva randuri situatia voastra specifica si eventualele intrebari pe care le aveti.
Veti primi in scris o solutie contabila si fiscala care in opinia mea vi se potriveste cel mai bine. Proiectele vor fi discutate si in cadrul evenimentului. De asemenea, discutiile se doresc a fi libere, bazate mai mult pe intrebari si raspunsuri din sala, decat pe teorie plictisitoare.
Donatia aceea mentionata pe posterul evenimentului este exact ceea ce scrie acolo: o donatie sugerata. Invitam cu drag si mamele care sunt interesate de subiect dar care nu au bugetat acest eveniment in cheltuielile lor din luna iunie sa participe cu incredere. Scopul principal al acestui demers este sa sprijinim toate mamele care au nevoie de consiliere contabila si fiscala.
Va puteti inscrie la eveniment pe adresa de mail contact@wahm.ro
Detalii despre eveniment puteti gasi si pe FaceBook