Saptamana trecuta, in colaborare cu Asociatia Work at Home Moms am organizat ca parte a programului lor de Mentorat Antreprenorial pentru Mame, un workshop de contabilitate.
In principal am vorbit despre faza de start-up, despre diferentele dintre diversele forme de organizare fiscala. Am luat SRL-ul si PFA-ul si SRL-D-ul si II-ul si ONG-ul si le-am intors pe fata si pe dos, incercand sa stabilim impreuna cu fiecare mamica, forma de organizare care i se potriveste mai bine.
Am mai discutat despre cand devenim platitori de TVA, despre importuri si achizitii intracomunitare, despre cand avem obligatia sa avem contabil, despre cat costa un contabil, despre cum ne alegem un contabil. Dupa cum vedeti, am discutat de toate.
Cum a fost? A fost greu. Fac asta zi de zi, la nivel micro, explic clientilor mei diverse spete, raspund la intrebari ad-hoc. Dar parca e mult mai greu sa te afli in fata mai multor oameni, fiecare cu problema lor iar tu sa ai un discurs aplicat, orientat, dar in acelasi timp sa fie general valabil. Plus ca am avut super emotii, n-as putea sa zic exact de ce.
Eram tare stresata ca nu o sa pot transmite oamenilor informatia, ca nu o sa ma fac inteleasa iar la sfarsit le intrebam pe toate: ati inteles, am fost clara? daca va mai vine vreo idee va rog scrieti-mi pe mail si va raspund!
Una peste alta, o experienta inedita, pe care ma bate gandul sa o repet! 🙂